wtorek, 6 stycznia 2015

Modelinowa karta z tortem :)

Zazwyczaj kiedy czegoś sobie nie zapiszę budzę sie z tym za pięć dwunasta. Ostatnio pisałam na moim drugim blogu o tym jak to lubię wysyłać i dostawać kart świąteczne, urodzinowe i na wszystkie inne okazje. A teraz właśnie sama mam jedną okazję i zapomniałam zamówić kart. Potrzebowałam ją na jutro więc nawet jeśli ktoś wykonuje je w ekspresowym tempie i tak nie zdążyła by dotrzeć.
Zrodziła się w mojej głowie myśl, że może zrobiłabym taką sama. Dawno temu dostałam od Johanki kilka baz do kartek i papierów, a do tego często zbieram różne przydasie bo czasem coś przydaje mi się przy tworzeniu aniołów. Niestety przeszperałam wszystkie pudełka i nie było tam ani jednej tabliczki, scrapka ani nic co by się nadawało na kartkę urodzinową.
Stwierdziłam, że może zrobię tort i jakieś dodatki z modeliny, tylko w bardzo płaskiej wersji i jakoś uda mi się samej stworzyć kartkę urodzinową.
No i kilka godzin pracy ( a wiem, że wydaje się bardzo banalna) i jest!
Moja pierwsza własnoręcznie wykonana kartka urodzinowa i do tego z elementami z fimo!
Wiem, że pewnie wszyscy zajmujący się scrapbookingiem i modeliną raczej się nią nie zachwycą ale mnie przepełnia szczęście. Podobnie jak z porami! :D
Zawsze cieszę się jak coś uda mi się zrobić ale kiedy to coś jest jakimś nowym wyzwaniem poziom endorfiny sięga zenitu :D
Aczkolwiek wiem, że mojej kartce daleko do ideału.
Dobra koniec tych wywodów :)



Mam nadzieję, że może znajdzie się jakaś dobra dusza, która mnie pochwali, co? ^^

Pozdrawiam cieplutko wszystkich, którzy zajrzeli :)
Oliwka

4 komentarze:

  1. uwazam, że karteczka jest bardo fajna:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajny pomysł, oryginalny :) Miło się patrzy na kreatywność :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajny pomysł na kartkę. :D

    Pozdrawiam,
    Kazik

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudowny pomysł, przecudowny!!! :)

    OdpowiedzUsuń